hover animation preload
Related Posts with Thumbnails

鬼馬揮春 陳奕迅薛凱琪創意贏晒
by HKMag.TK in

群星賀年

鬼馬揮春 陳奕迅薛凱琪創意贏晒

2010年02月12日

虎年虎虎生威,羣星急不及待即席揮毫,用自己個名寫揮春同大家拜年。「虎仔」 Eason同薛凱琪甚有創意, Eason勝在「諧」音字用得妙,薛凱琪則創意十足兼面部表情配合,正!

互動片段

群星鬼馬拜年 

【陳奕迅】一帆風迅

Eason:「精神奕奕?我個名就係咁嚟囉,不過都係一帆風順好啲!」 Eason笑笑口話:「打個交叉咪寫少幾筆囉!嘻嘻!」

【泳兒】泳結同心




泳兒呢句俾助手笑似結婚多過拜年,她即解釋:「今年年初一係情人節,泳結同心咪啱用囉!」又係喎!

【蔡卓妍】超卓妍麗




邊寫邊笑話:「我年年都係寫超卓妍麗 o架,因為我媽咪改我個名係咁樣嚟嘅。」

【陳偉霆】雷霆大吉




雷霆萬鈞就聽過,但 William呢句「雷霆大吉」就第一次見,不過 William對於自己嘅大作,顯然非常滿意,一臉得意。

【鄧麗欣】歡欣快樂




Stephy話舊年自己同公司都好多負面新聞,希望新一年可以少啲是非,做人「歡欣快樂」咁話。

【方大同】同時大吉




方大同同緋聞女友 Fiona果然心有靈犀,同樣是大吉大利,為免相同,即時改為「同時大吉」。

【薛凱琪】大吉大脷




讀番書的 Fiona,用僅餘識嘅中文字寫出大吉大脷(即舌「薛」),還加上公仔,之後以填顏色方式描繪出「撇捋橫勾」,最頂癮係佢做埋公仔個伸脷樣, cute爆。

【楊千嬅】萬紫千紅




做藝人呢行,梗係要多采多姿,一句萬紫千紅,就道盡千嬅更上一層樓的慾望。「至於呢句龍馬精神係贈自己嘅,舊年成日氣管敏感,希望個個都身體健康,龍馬精神啦!」千嬅梗係要龍馬精神啦,唔係邊有精神開演唱會、籌備年尾個婚宴兼實行造人大計呀!

【衞蘭】畫虎賀年




Janice唔識中文,所以畫老虎贈興,不過佢要求好高,畫咗成十分鐘至肯罷手:「唔好意思呀,阻你咁多時間。死啦,點解畫極都唔似嘅?」

【陳柏宇】節拍強勁




「嚟緊我要唱快歌,節拍強勁好重要!」他更將揮春倒轉,然後話︰「好似福到一樣,我要節拍強勁到!」咁都俾你諗到!

【商天娥】天天快樂




娥姐即將成為虎年新娘,想大家同佢一樣天天快樂,仲晒幸福話:「我今年唔做嘢 o架喇,要籌備婚禮,忙減肥呀。」

【石修】點石成金




聽記者提水後,但又半信半疑問:「點石成金得唔得 o架?唉,不過我又諗唔到第二句喎!」

【側田】有田有地




側田自認中文水皮,要助手幫佢諗諗寫乜,最後寫咗筆劃少的四字,佢望住自己的大作都忍唔住話:「哎吔,寫得好核突呀!意思搭夠啦!」

【謝雪心】心想事成




差啲以為心姐寫「心心相印」,佢話:「希望大家心想事成!想乜有乜!」

【鍾嘉欣】欣欣向榮




鍾嘉欣:「希望香港經濟、娛樂事業都欣欣向榮!樣樣都好,大家都好啦!」

【 Hotcha】大金拎走場內爆滿面載喜色




左起: Crystal、 Regen、 Winkie
近期快歌〈大場面〉喺電視日播夜播,就叫佢哋用呢三個字諗三句揮春, Regen寫了「場內爆滿」, Winkie即說:「哎吔,應該係場場爆滿呀,依家咪得一場囉!」 Regen接口:「唔緊要啦,紅館開到一場都好好啦!」

【 At 17】年年有爐灶得一再得二




左起:盧凱彤、林二汶
林二汶:「人係貪心嘅,祝大家得一再得二!」盧凱彤:「因為我鍾意煮嘢食,所以諗埋啲同食有關嘅,年年有爐灶即係有飯食,大家都有飽飯食!」

【馬浚偉】一馬當先




馬仔諗都唔使諗就寫下「一馬當先」,仲話:「希望所有嘢都一馬當先,拍劇收視、出碟,出書咩都樣樣第一。」

【陳嘉容】樂也容容




Eunis話:「嘩,考我呀?真係考起我喎,唔……融融樂樂,有冇呢句 o架?得唔得 o架?哈哈……我諗到,樂也容容咪得囉!」

【廖碧兒】富貴碧人




唔識中文嘅廖碧兒,要助手及經理人提水,不過佢好有心思,在揮春四角「雕花」,並沾沾自喜話︰「係咪咁先似樣呀?」

【鍾舒漫】鍾氣十足




「我希望自己中氣十足,可以夠氣唱多啲好歌。」

【 G.E.M.】棋開得勝




鄧紫棋:「呢句係我嘅 fans舉牌時寫過嘅,我覺得好啱用。」

【農夫】農馬精神夫可盡人




左起: C君、陸永
C君問陸永:「夫可盡人,咩嚟 o架!」陸永一臉認真答:「男人大丈夫,要盡力去做人。」咁都俾你諗到,收貨啦!

【周秀娜】秀到娜來




周秀娜好認真地想,最後用了自己個名兩個字拼成「秀(手)到娜(拿)來」,她笑說:「歪歪哋音都得啦。」

【林心如】事事如意




林心如快筆寫下「事事如意」,想愛情定工作如意呢?心如話:「事事都如意啦,咁我都想拍拖嘅。」

【李蘢怡】蘢馬精神




Tiffany笑謂好耐無拎過支毛筆,有啲緊張,要屏息靜氣,叫助手唔好引佢笑,驚會手震,終於一口氣寫完先識笑番。

【王菀之】飛上之變




Ivana用正宗揸毛筆方法,邊寫邊大讚:「呢支筆(科學毛筆)好勁呀,我啲字好似華仔咁靚呀,飛上『之』頭變嚿雲,大家明冇?」

【高海寧】步步高陞




新一代咪神高海寧,近來工作量大增,可以過肥年,唔怪得即時想到「步步高陞」,不過原來她除了身材了得,都寫得一手好字。

【周柏豪】周年旺相




柏豪唔靠人,堅持要自己動腦筋,不肯用助手的提示,最後終於諗到「周年旺相」,真是絞盡腦汁之作。



0 评论:

發佈留言