hover animation preload
Related Posts with Thumbnails

36D港姐硬黐 Mr.
by HKMag.TK in


FBI File

36D港姐硬黐 Mr.

2010年02月24日

36D落選港姐黃瑩( Cake)喺 fb放咗 Mr.成員 Dash(譚健文)嘅相,仲放咗睇落似整畀 Dash同 Mr.隊友 MJ嘅生日蛋糕相喺度。 FBI於是打電話問黃瑩係咪同 Dash拍拖,佢口窒窒咁答 FBI:「我同佢喺一個 function度識,但唔熟……」匆匆掛綫。 FBI再打去問 Dash佢就答另一個版本:「我同佢係朋友介紹識……我哋平時會喺 facebook傾偈,不過我 facebook有成 4,000幾人爭 add我,邊記得咁多。」口供唔太夾喎。




06年落選港姐黃瑩以 Cake個名轉行做 model。最近佢由性感女模變身做 rock女模,仲將玩結他 Bass嘅相上載到 fb,忽然愛音樂,有景轟。

黃瑩除咗將 Mr.嘅 Dash(左圖上)同 Ronnie夜蒲嘅相上載到 fb,亦放咗個上面寫上「 DASH」同「 MJ」字樣嘅生日蛋糕放上 fb。不過 Dash話蛋糕唔係黃瑩整之餘,仲話自己太忙,唔得閒留意黃小姐,黃小姐可以慳番喇。







撰文、採訪、攝影: FBI
報料熱線: 2623 9178

壹傳媒互動有限公司 版權所有 不得轉載

0 评论:

發佈留言