hover animation preload
Related Posts with Thumbnails

富豪太子女羅寶文賣狗衫
by HKMag.TK in


羅寶文借酒店場地做義賣,又捐出大批狗仔衫,售價一律四十。

名氣生活

富豪太子女羅寶文賣狗衫

2010年02月25日

去年「心晴行動」搞咗個明星二手衫義賣活動籌到四十萬。成績咁好,今年他們食過翻尋味,除了繼續由趙式浩母親盈盈任籌募大使,今次還找來名人二代幫手,由富豪酒店執行董事羅寶文做榮譽慈善大使,而出名愛狗的她不但捐出全新手袋義賣,仲孖埋屋企啲狗仔做善事,將牠們的狗衫捐出,「我有八隻狗,我發覺佢哋啲衫仲多過我喎。」

少用名牌

羅寶文本身是樂施會大使和動物醫生愛心大使,她養的狗仔亦考了牌做狗醫生,與她一齊做善事,「主要係去探訪老人家、孤兒院,去帶歡樂俾大家,都做咗三年。」
今次係羅寶文第一次參與捐衫籌款,「其實我唔多衫,因為我唔係咁鍾意買名牌,所以好頭痛,哈!哈!」最終她揀了大部分都是全新的名牌手袋義賣,「拎出嚟嘅袋都未用過,因為我成日抱狗,好少用手袋;細袋就只係襯晚裝,我又少去 ball。」反而屋企八隻狗仔大得快,牠們的衫好快唔啱著,「佢哋啲衫都好新淨,我又覺得好多人有養狗,可能啱用。」




羅寶文的 Chanel袋,只在○六年用過一次。(《忽然 1周》圖片)
羅寶文的 Chanel袋,只在○六年用過一次。(《忽然 1周》圖片)




俾人整蠱

其實羅寶文在十二、三歲時已開始做義工,每星期都去明愛幫手,大學畢業後又做過生命熱線,「嗰陣做聽電話,都幾嚴格 o架,又要考試、 training,啲人打嚟都係尋死,不過我都係未夠人生經驗去幫佢哋,講嚟講去都係嗰幾句。」
由於大學時是修讀心理學,所以她特別關注一些患有自閉症、學習障礙的小朋友。而老人亦是她關注的服務對象之一。她笑說老人家有時都好貪玩,她在美國做義工時,有朋友就試過俾班老人家整蠱,「試過有個阿伯話想飲咖啡,美國好興問人要全脂定脫脂,阿伯指住我朋友個胸話:『我要妳啲奶!』搞到個朋友面紅紅行開,幾鬼馬呀!」

盈盈在美國運回四大箱衣服、手袋義賣,當中包括她肩上的黑色 Prada袋,只售$2,200。
盈盈在美國運回四大箱衣服、手袋義賣,當中包括她肩上的黑色 Prada袋,只售$2,200。




全新
全新




全新
全新
















全新
全新




義賣日期: 6/3-7/3
時間: 10:00-19:00
地點:尖沙咀富豪酒店地庫二樓楓庭堡廳



0 评论:

發佈留言