hover animation preload
Related Posts with Thumbnails

踢《花田》篤數屎橋 古仔君如 Baby城嫂貼錢包場
by HKMag.TK in


片酬 700萬嘅古仔,用 11萬包 6場,濕濕碎啦,片酬第 2高嘅君如用 9萬包 5場,亦算正常;就連初哥 Baby同城嫂都要各嘔萬 5,唔知佢哋片酬有冇廿萬呢?

篤極唔起

踢《花田》篤數屎橋 古仔君如 Baby城嫂貼錢包場

2010年02月24日

農曆新年檔期,曾志偉導演嘅《 72家租客》同黃百鳴嘅《花田囍事 2010》「鍊」到行。直至上週六( 20日)有無綫撐腰狂賣廣告勁谷宣傳嘅《 72家》,齋計香港票房贏足《花田》近千萬;話雖如此,其實《花田》老闆黃百鳴都絞盡腦汁谷票房,除咗自己泵水包一場,仲叫埋古仔、 Baby、熊黛林自己扲荷包包場催谷票房,難怪大贏家曾志偉都忍唔住寸嘴:「佢哋投入囉!」

賀歲片市民講來講去最 hit都係《花田囍事 2010》同《 72家租客》,《 72家》當然着數,有 TVB全天候供應廣告兼勁谷宣傳,黃百鳴都睇唔過眼:「如果我哋好似志偉套《 72家》咁宣傳,起碼要成千萬。」

迫扲荷包

《 72家》有曾志偉、張學友同袁詠儀孭飛,由於口碑好直至週一票房報 2千 3百萬,相反《花田》只得 1千 3百萬,當中仲起碼有 13場係《花田》演員自己扲荷包包場谷飛。據知《花田》上畫前,老闆黃百鳴已諗橋迫演員包場谷票房,片酬愈高包場次數愈多,知情者說:「古仔已經喺 5號同 6號包咗旺角百老匯每日 3場一共 6場,計埋要成 11萬,君如、 Baby、熊黛林都有包場呀,老闆自己嗰場就喺會展首映之前,佢話谷一谷頭段,收得好就會更多觀眾喎!」

太子走甩br咁開心!據知芸芸《花田》演員中,得鄭中基走得甩,唔使包場。
太子走甩
咁開心!據知芸芸《花田》演員中,得鄭中基走得甩,唔使包場。


包場請朋友睇,大家開心啫!(真實對白)
包場請朋友睇,大家開心啫!(真實對白)

總統戲院
總統戲院

旺角百老滙戲院
旺角百老滙戲院

古仔朋友多

上週三,古仔出席《花田》春茗,一聽到包場兩個字就搵經理人(右)擋兼調頭。包場唔犯法 o架,搵到先使到嘛!
上週三,古仔出席《花田》春茗,一聽到包場兩個字就搵經理人(右)擋兼調頭。包場唔犯法 o架,搵到先使到嘛!

上週三( 17日)《花田》兼黃百鳴旗下天馬電影公司春茗,身為老闆嘅黃百鳴就好理直氣壯咁話:「古仔、 Baby同我自己都有包場,可能古仔多朋友啦,包多幾場請朋友睇,新年大家開心。」問到《 72家》比《花田》收得,黃百鳴就暗寸:「佢哋宣傳真係好勁,好多電視明星,就連平時唔會去睇戲嘅師奶、阿毛、阿嬸都俾佢哋引咗出嚟,贏輸冇所謂,大家有錢賺咪得囉!況且我哋今年 5月仲有套大家都好期待嘅《詠春 2》同其他電影,最緊要觀眾撐港產啦!」一鋪唔代表生死,下年賀歲再砌過囉!




古仔包六場,君如透過電影公司冇否認包場一事,只係話:「唔想講!」而電影初哥 Angelababy亦要硬啃包 1場, Baby同城嫂經理人 Kim話:「呢啲係電影公司安排,個個有份, Baby唔係超級巨星,邊會花咁多錢包幾場呀,佢都係喺總統戲院包 1場請 fans睇啫!」

暗寸對家

正所謂你有張良計,我有過牆梯,谷票房個個方法都唔同,《花田》就要演員包場,而對頭《 72家》志偉就利用足 TVB嘅免費資源,狂谷廣告。雖然《花田》同《 72家》同時於 11日上映,但票房後來居上嘅《 72家》已贏近 1千萬,呢次真係矮仔多計嘞!對於對家嘅做法,《 72家》嘅演員仲似乎唔多認同添!

啲飛留畀觀眾買。br《花田》安排演員包場,翠翠撐《 72家》話:「志偉冇要我哋包場,大家唔同做法,啲飛都係留畀觀眾買啦。」
啲飛留畀觀眾買。
《花田》安排演員包場,翠翠撐《 72家》話:「志偉冇要我哋包場,大家唔同做法,啲飛都係留畀觀眾買啦。」


我哋真材實料!br聽到對家玩包場,高海寧都忍唔住寸句:「其他嘢就唔清楚喇!我淨係知我哋嘅成績係真材實料囉!」
我哋真材實料!
聽到對家玩包場,高海寧都忍唔住寸句:「其他嘢就唔清楚喇!我淨係知我哋嘅成績係真材實料囉!」


初時以為兩套戲叮噹馬頭!(真實對白)br隔籬個院好多飛剩。(真實對白)
初時以為兩套戲叮噹馬頭!(真實對白)
隔籬個院好多飛剩。(真實對白)


《 72家》贏幾個馬位,編、監、導兼演嘅曾志偉笑到見牙唔見眼,聽到對家包場橋即話:「古仔片酬咁高,我哋嘅演員冇佢咁多(片酬)。」接住女主角袁靚靚繼續暗寸:「我初時都以為兩套戲叮噹馬頭,今次真係承志偉貴言票房第一,我都諗過包場,不過太爆,連想請阿城(郭富城)都冇位。」城城係都幫城嫂套《花田》救亡先啦!

贏足幾條街

《花田囍事 2010》和《 72家租客》同步上映。《花田》開頭係威係勢,但宣傳同口碑明顯高一班嘅《 72家》四日已收過千萬輕易拋離對手,而其他西片同新片亦陸續追貼,黃百鳴如果唔忿被拋離真係要再諗計喇。

截至 22日為止,賀歲片票房走勢:
《 72家租客》( 11日上映)$2,345萬
《花田囍事 2010》( 11日上映)$1,376萬
《波西傑克森:神火之賊》( 11日上映)$1,314萬
《全城熱戀熱辣辣》( 18日上映)$176萬

《花田囍事 2010》
《花田囍事 2010》

《全城熱戀熱辣辣》
《全城熱戀熱辣辣》

撰文、採訪、攝影:娛樂組

壹傳媒互動有限公司 版權所有 不得轉載

0 评论:

發佈留言